Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 19.11.2017, 02:59

...
Вітаємо Вас, на нашому сайті!
Меню сайту
Пошук

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.

15. Школа планує свою роботу самостійно. У плані роботи відображаються найголовніші питання роботи школи, визначаються перспективи розвитку.

Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є навчальний план, який складається на основі розроблених Міністерством освіти і науки України базових навчальних планів із конкретизацією варіативної частини  навчального плану та профілю навчання. Робочі навчальні плани закладу освіти затверджуються відповідним органом управління освіти.

16. Відповідно до навчального плану школи педагогічні працівники добирають програми, підручники, навчальні посібники, яким надано гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, педагогічні технології, що мають отримання освіти на рівні державних стандартів, виконання інших статутних завдань.

17. У школі варіативність загальної середньої освіти забезпечується наявністю і її змісті таких компонентів:

  • інваріативний – визначається Міністерством освіти і науки України;
  • варіативний – визначається навчальновиховним закладом з урахування інтересів та побажань учнів, їх батьків, культурно-естетичних особливостей реґіону, країни.

18. Школа здійснює навчально-виховний процес за класно-груповою формою навчання, а на другому-третьому ступенях для осіб, які працюють і бажають здобути загальну середню освіту, створюється індивідуальна форма навчання. Бажаючим надається право  створювати умови для індивідуального навчання, прискореного закінчення школи, складення екзаменів екстерном.

19. Приймання учнів до школи проводиться згідно з наказом директора, що видається на підставі особистої заяви батьків або осіб, які їх замінюють, на підставі медичної довідки встановленого зразка. До 1 класу зараховуються, як правило, діти з 6 років.

20. Для учнів 1-4 класів за бажанням батьків при наявності належної навчально-матеріальної бази та педагогічних кадрів, обслуговуючого персоналу, створюють групи продовженого дня.

21. Навчальний рік поділяється на семестри. Тривалість навчального року обумовлюється виконанням навчальних програм з усіх предметів, але не може бути менш 175 робочих днів у закладі освіти І ступеня та 190 робочих днів – ІІ-ІІІ ступенів.

22. Структура навчального року – два семестри. Тривалість канікул протягом навчального року складає не менше як 30 календарних днів.

23. Тривалість уроків у закладі освіти становить:

І класи – 30 хвилин;

2-4 класи – 40 хвилин;

5-12 класи – 45 хвилин.

Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відповідними органами управління освіти  та державної СЕС. Тривалість перерв між уроками встановлюється з урахуванням потреб в організації активного відпочинку і харчування учнів, але не менш як 10 хвилин, великі перерви (після 2-ого або 3-ого уроку) – 20 хвилин.

24. Відволікання учнів за рахунок навчального часу для виконання і здійснення заходів, не пов’язаних з процесом навчання забороняється. Звільняти учнів для участі в спортивно-масових заходах можливо з дозволу управління освіти міста.

25. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, який складається відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, узгоджується з профспілковим комітетом Радою школи і затверджується директором та СЕС.

26. Крім різних форм обов‘язкових навчальних занять, у школі проводяться індивідуальні, групові, факультативні, спецкурси, передбачені розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів, їхнє виховання та розвиток творчих здібностей і обдарованості.

27. Домашні завдання задаються з урахуванням індивідуальних особливостей учнів і педагогічних вимог. Їх доцільність, характер, зміст і обсяг визначаються вчителем.

28. В закладі освіти встановлюється відповідно до чинного законодавства шкала оцінювання. У перших класах оцінки не ставляться, дається письмова характеристика навчальних досягнень учнів.

29. Семестрові, річні, підсумкові оцінки оголошуються класними   керівниками. У разі незгоди учня (його батьків, або осіб, які їх замінюють) з його семестровою, річною оцінкою, йому надається право оскаржити її до Ради школи у місячний термін і скласти екзамен з відповідного предмету у встановленому порядку. Для цього за поданням Ради школи відповідним структурним підрозділом місцевого органу державної виконавчої влади створюється комісія. Висновки цієї комісії є остаточними.

30. Звільнення учнів від державної атестації проводиться в порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України та Міністерством охорони здоров’я.

31. За відмінні успіхи в навчанні учні 1 - 11 класів нагороджуються Похвальним Листом, а випускники 11(12) класів нагороджуються Похвальною грамотою “За особливі успіхи в вивченні окремих предметів” та золотою або срібною медалями. Випускники, які закінчили школу ІІ ступеня, одержують свідоцтво про базову загальну середню освіту;

Випускники, які закінчили загальноосвітній навчальний заклад ІІІ ступеня, одержують атестат про повну загальну середню освіту.

Корисні посилання
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Яку чарівну силу ви хотіли б мати?
Всього відповідей: 122
Форма входу