Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСубота, 16.12.2017, 20:36

...
Вітаємо Вас, на нашому сайті!
Меню сайту
Пошук

ДОПОВНЕННЯ ДО СТАТУТУ

 І . Загальні положення

1. Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 46      Миколаївської міської ради Миколаївської області      (далі школа) здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, чинного законодавства, у тому числі Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, (Постанова Кабінету міністрів України від 27 серпня 2010 р. N 778), Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах (Наказ Міністерства освіти і науки України 09.12.2010 N 1224).

6. Головними завданнями школи є:

  • забезпечення реалізації права громадян на загальну середню освіту;
  • формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професіонального визначення;
  • створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;
  • створення сприятливих умов      для самовираження особистості учнів у різних видах діяльності, розкриття у них позитивних природних нахилів, здібностей і обдарованості;
  • реалізація      права      дітей      з      особливими освітніми потребами на      здобуття      загальної      середньої      освіти      за місцем               проживання,               залучення             сім'ї             до             участі             у навчально-реабілітаційному      процесі      з      урахуванням         особливостей розвитку      та      потреб      дитини,      створення      передумов для соціальної адаптації,      подальшої інтеграції в суспільство дітей з      особливими освітніми потребами.

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.

32. З метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття загальної середньої освіти за місцем проживання, залучення сім'ї до участі у навчально-реабілітаційному процесі з урахуванням особливостей розвитку та потреб дитини, створення передумов для соціальної адаптації, подальшої інтеграції в суспільство дітей з особливими освітніми потребами, на підставі рішення Миколаївської міської ради № 4/24 від 10.03.2011 р. та наказу управління освіти № 189 від 23.03.2011р. створено спеціальні класи І ступеню для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які потребують корекції розумового розвитку - з затримкою психічного розвитку.

33. Організаційну допомогу загальноосвітнім навчальним закладам у створенні спеціальних класів, організації навчально-виховного процесу, підвищенні кваліфікаційного рівня педагогічних працівників здійснює управління освіти.

34. Консультативну допомогу щодо відкриття та комплектування спеціальних класів, змісту навчання та корекційно-розвиткової роботи з дітьми надає психолого-медико-педагогічна консультація.

35. Медичне обслуговування учнів спеціальних класів здійснюється у встановленому законодавством порядку.

36. Поточні питання функціонування спеціальних класів як структурної складової навчально-виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладів систематично вивчаються та розглядаються на засіданнях методичних об'єднань педагогічних працівників, педагогічної ради.

37. Зарахування дітей з особливими освітніми потребами до спеціальних класів здійснюється на підставі: письмової заяви батьків або осіб, які їх замінюють, направлення управління освіти, копії свідоцтва про народження дитини, висновку психолого-медико-педагогічної консультації з рекомендаціями щодо організації навчально-виховного процесу для учнів загальноосвітнього навчального закладу; індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда

(для дитини з інвалідністю), особової справи та документа про відповідний рівень освіти ( крім дітей, які зараховуються до підготовчого, першого класів), медичної довідки встановленого зразка.

38. Наповнюваність спеціальних класів для дітей з затримкою психічного розвитку у загальноосвітніх навчальних закладах не повинна перевищувати 12 дітей відповідно до Нормативів наповнюваності класів спеціальних загальноосвітніх шкіл, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 N 128 (z0229-02), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 06.03.2002 за N 229/6517.

39. У разі відновлення здоров'я, досягнення стабільних успіхів у навчанні учні спеціальних класів за висновком психолого-медико-педагогічної консультації та згодою батьків або осіб, які їх замінюють, переводяться для навчання у звичайні класи.

 40. Навчально-виховний процес у спеціальних класах здійснюється відповідно до робочого навчального плану, складеного на основі типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затверджених Міністерством освіти і науки.

41. Спеціальні класи працюють за навчальними програмами, підручниками і посібниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах.

42. У разі необхідності та з урахуванням стану здоров'я, особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами у спеціальних класах можуть використовуватися рекомендовані навчальні програми та підручники загальноосвітніх навчальних закладів.

43. Особливістю навчально-виховного процесу у спеціальних класах є його корекційна спрямованість. Ефективність навчально-виховної, корекційно-розвиткової роботи досягається шляхом застосування відповідних форм і методів навчання та забезпечення учнів сучасними навчальними та реабілітаційними засобами.

44. Корекційно-розвиткова робота проводиться відповідно до типових навчальних планів для спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів) з урахуванням психофізичних особливостей розвитку учнів з метою корекції відхилень у їх розвитку, створення сприятливих умов для здобуття освіти відповідного рівня.

45. Для реалізації корекційно-розвиткової складової інваріантної частини навчального плану спеціальних класів залучаються вчителі-дефектологи, інші спеціалісти з відповідною підготовкою.

46. Розклад уроків у спеціальних класах складається відповідно до робочого плану навчального закладу з дотриманням педагогічних та санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.

47. Тривалість уроків та перерв визначається згідно з вимогами Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 15.09.2008 N 852 (z1219-08), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.12.2008 за N 1219/15910.

48. Учні спеціальних класів залучаються до проведення гурткових занять. Позакласна робота проводиться з урахуванням психофізичних можливостей дитини і спрямована на всебічний розвиток особистості.

 49. Державна підсумкова атестація учнів спеціальних класів І ступеню здійснюється відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 N 94 (z0151-08), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.02.2008 за N 151/14842

зі змінами, внесеними наказами МОН України від 21.12.09 № 1151 та від 23.11.10 № 1116.

Корисні посилання
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Яку чарівну силу ви хотіли б мати?
Всього відповідей: 123
Форма входу