Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 24.08.2017, 08:57

Меню сайту
Категорії розділу
Пошук

Новини

Головна » 2016 » Серпень » 13 » Звіт директора школи про підсумки роботи у 2015-2016 навчальному році
21:14
Звіт директора школи про підсумки роботи у 2015-2016 навчальному році

    Сьогодні ми підбиваємо підсумки роботи школи за 2015-2016 навчальний рік – рік напруженої праці, творчих здобутків, нових відкриттів.    Ви знаєте, що  відбуваються зміни у сфері формування змісту середньої загальної освіти – перегляду та оновлення навчальних програм, підручників, усього навчально-методичного комплексу, необхідного для успішного функціонування та розвитку сучасної школи.

Тому визначення стратегічних пріоритетів життєдіяльності нашої школи відбувається в контексті становлення освітньої  парадигми, яка направлена на  різнобічний розвиток кожної окремої дитини.

Звіти керівників вже стали традиційними. З 2005 року ми відкрито говоримо про наші досягнення, проблеми, тому знаємо до чого нам прагнути. Школа розвивається, не стоїть на місці й ми запрошуємо вас, шановні присутні,  до співпраці.

У своїй діяльності протягом звітного періоду, як директор школи, керувалася  посадовими обов’язками, основними  нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу

Здійснювалось оперативне керівництво школою, забезпечувалась її діяльність, ефективне використання і збереження майна, закріпленого за навчальною установою.

Головною метою на сучасному етапі навчання наш  педагогічний колектив вважає допомогти кожній дитині досягти певних успіхів, реалізувати духовні, комунікативні, пізнавальні й творчі потреби. Тому співпраця вчителів школи, учнів,  батьків і громадських структур спрямована на досягнення кожною дитиною значущих для неї особистісних і колективних успіхів.

Результати роботи закладу  свідчать про те, що  в нашій школі працюють професіонали своєї праці, які підтверджують високий статус нашого закладу в освітянському просторі міста й високий рейтинг школи в мікрорайоні.

    Зусилля  педагогічного колективу були спрямовані на виконання  головного завданя -  формування у школярів прагнення до навчання; готовність своєю  навчальною, а потім і  фаховою  працею  досягти власного соціального успіху і зробити внесок у  громадську, державну справу.

Над реалізацією цих  завдань наполегливо працювали:

Адміністрація:

директор Тельнова С.А.

Заступники з навчально-виховної роботи 

І ступень початкова школа – Стригіна Т.В.

ІІ ступень – середня школа – Пеліновська М.П.

ІІІ ступень – старша школа  – Трондіна О.І.

Заступник – виховної роботи – Нарбут Н.М..

Заступник – з адміністративно- господарської роботи – Недбай С.В.

Спеціалисти служби супроводження:

Соціальний педагог – Тельнова К.І.

Психолог – Седнєва О.А..

Диспетчер – Сизова Т.О.

Бібліотекар – Слива Л.І.

Педагогічний колектив

65 учителів,

з них - 10 вчителів мають педагогічне звання  «Вчитель-методист» -

 11 -  «Старший вчитель»,

3 педагогів нагороджено нагрудними знаками «Відмінник освіти України».

Технічний персонал – 20 працівників

Матеріально-технічна база школи  задовільна й відповідає санітарним вимогам щодо експлуатації  навчальних приміщень й надання освітніх послуг.

Проектна потужність  двох будівель розрахована на   1570 учнів.

Загальна площа всіх приміщень – 9551кв.м. Функціонують 62 класних  кабінети.

В 2015-2016  навчальному  році в школі здобувало освіту 785 учнів в 31 класі.

Головною методичною проблемою, над якою працював педагогічний колектив, було  формування  ключових компетентностей особистості школяра, стимулювання самоосвітньої діяльності учнів  і учителів; підвищення якості навчально – виховного процесу на основі  моніторингу навчальних досягнень учнів.

У межах роботи над єдиною методичною проблемою на науково-практичних семінарах, на  засіданнях педради,   методичних об’єднань вчителів-предметників були  розглянуті питання  запровадження  компетентнісного підходу  в навчально–виховний процес,   шляхів вдосконалення  педагогічного  моніторингу,  розвитку  навичок  самоосвіти  школярів, ознайомлення вчителів з інноваційними методами навчання.

Активізувалась самоосвітня  діяльність  вчителів щодо вивчення  сучасних підходів до навчання  і виховання школярів. 100%  вчителів володіють навичками роботи на комп’ютері, створюють свої блоги, сайти, що сприяє  роботі з учнями у формі  індивідуального та  дистанційного навчання.

За річним планом роботи протягом навчального року  10 вчителів пройшли курсову перепідготовку на базі МОІППО й  атестовані -  9 вчителів.

Адміністрація школи, організовуючи методичну роботу, реалізує принципи науковості, системності, послідовності.

Використовуються різноманітні форми методичної роботи – від традиційних до сучасних – інтерактивних.

Одним з пріоритетних напрямків роботи нашої школи є формування здоров’язберігаючого простору.

Функціонують 4 спеціальні класи для дітей із затримкою психічного розвитку, 1 інклюзивний клас -  4-А, до якого зарахований учень, який має особливі освітні потреби через  хворобу на ДЦП.

Робота вчителів, які працюють в спеціальних класах спрямована на надання корекційно–освітніх послуг та розвитку дітей з особливими потребами:  

надається комплексна психологічна допомога учням, відпрацьована система консультування батьків, здійснюється взаємодія  педагогів, батьків, вихователів, логопеда, психолога, медичного працівника, залучаються до консультування фахівці.

Адміністрація та педагогічний колектив тісно співпрацюють з МО та ММ ПМПК.

Школа шукає різні шляхи реалізації своїх функцій. Мета роботи нашого педагогічного колективу направлена на реалізацію соціального замовлення суспільства, підвищення якості освітніх послуг,  розвитку індивідуальних здібностей учнів.

Навчально-виховний процес побудовано на засадах гуманізму, демократизму та особистісної орієнтації, використання інноваційних технологій.

Щорічно 37- 40 % учнів 8-11 класів беруть участь у олімпіадах і конкурсах різних рівнів. В цьому році ми маємо 9 переможців ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, 1 переможця ІІІ етапу.

Так 5 учнів початкової школи стали переможцями  учнівських олімпіад з предметів

Я у світі

Українська мова

Англійська мова

4 учнів старшої школи стали переможцями з олімпіад з

Фізики

 Математики

Українська мова

Обслуговуючої праці

Два учня початкової та середньої школи стали переможцями Міжнародного  конкурсу з української мови ім. Петра Яцика

Два учня  стали переможцями Міжнародного мовно-літературного конкурсу  учнів і студентської молоді  ім.  Т.Г. Шевченка.

Усвідомлюючи важливість завдань, які  стоять перед  школою з проблеми формування особистості, розвитку її  здатності до самоосвіти і самореалізації у повсякденному житті, педколектив доклав певних  зусиль до формування творчих здібностей наших  вихованців, до виявлення  і розвитку їх  обдарованості, розкриття їх здібностей і нахилів.

Протягом  навчального року велась  цілеспрямована  робота  з виконання  програми „Обдаровані діти”: так

4 учнів  10 класів  стали  слухачами МАН з таких напрямків, як

 «Компютерні системи та мережі»

 «Архіологія»

 «Історія України»

27 дітей  працюють  у шкільному науковому товаристві, й вибирають різноманітні цікаві теми для самостійного вивчення й дослідження, наприклад:

  • «Заочна подорож Німеччиною»
  • «Дизайн: минуле, сучасне, майбутнє»
  • «Основні права дитини.
  • «Суднобудування в Миколаєві»

У різноманітних інтелектуальних конкурсах  взяло участь 287 учнів, з них вийшли переможцями 235.

Тільки у 

Міжнародний українсько-естонський проект «Міксіке:

змагання  з усного рахунку «Прангліміне»

По Україні :

Кращий клас  І етапу

11-А

Кращий клас І,ІІ,ІІІ етапів 2-А

Впевнена, результативність участі у інтелектуальних конкурсах була б вищою, якщо б конкурси організаторами  проводилися безкоштовно.

На жаль, не кожний має  для цього  фінансову спроможність.

  Але все ж таки  ми не повинні  зупинятися на досягнутому. Треба залучати якомога більше дітей,  адже  всі діти  талановиті від природи й задача кожного педагога зуміти розкрити цей талант. Тому проблема підвищення  якості і результативності процесу навчання і виховання  учнів  повинна  бути  головною для кожного вчителя.

Проте слід  також  зазначити, що з кожним роком  поширюється  явище втрати учнями інтересу та мотивації до навчання,  зацікавленості  у результатах, байдужість, небажання ходити до школи. Це виникає через перевантаження шкільних програм, через те, що деякі з них не орієнтовані на вікові особливості, не так розвивають дітей, як перевантажують і відлякують від навчання. Колись через перевантаження діти втрачали інтерес до навчання в класі 7-8, а тепер уже в третьому.

Новий міністр освіти Лілія Гриневич заявила, що шкільну програму спростять протягом наступного року, щоб прибрати зайвий матеріал і не перевантажувати школярів. Вже до першого вересня Міністерство освіти України планує  провести ревізію навчальних програм  для початкової школи.

Тож,  проаналізуємо моніторинг навчальних досягнень учнів на кінець 2015-2016 н. року:

Навчальний рік закінчили  - 780 учнів,

Всі вони атестовані

мають досягнення високого рівня -

42 учні ( 5%),  всі діти отримали похвальні листи,

2 учня закінчили старшу школу з золотою медаллю

1 учень претендує на отримання свідоцтва за базову середню школу  з відзнакою

достатнього рівня  - 251 учень  ( 42%)

середнього рівня  - 345  учнів ( 46%) 

початкового рівня -  _70__учнів ( 7%)

Сподіваємося, що наступного навчального року результати будуть кращими.

 Працюючи  над реалізацією концепції виховної роботи, педагогічний колектив організовував і проводив з учнівським  колективом  роботу, яка  включає в себе  національну  самосвідомість,  розвинену духовність,  моральну, художньо–естетичну, екологічну, правову, трудову і фізичну культуру, розвиток індивідуальних  здібностей і таланту.

Ці напрями виховання тісно взаємопов’язані між собою і утворюють цілісну систему, яка забезпечує виховання всебічно розвиненої особистості.

 В школі відпрацьована система учнівського самоврядування. Учні активно беруть  участь у житті школи, постійно проводять концертні програми. Всього в органах учнівського самоврядування різних рівнів залучено 50% дітей 8-11 класів.

В різноманітних виховних заходах, що проводяться школою, залучаються  учні майже з кожного класу (з 1-11 класів).

На належному рівні знаходяться питання задоволення потреб дітей у позаурочній діяльності: у вільний від уроків час   відвідують шкільні гуртки різних напрямів.

Учні школи беруть активну участь у всіх виховних заходах, що проводяться школою, районним Будинком дитячої та юнацької творчості, молодіжними та іншими організаціями і установами районного та міського рівня.

Приємно визначити результативність виховної роботи за 2015-2016 н.р.

1

Районний етап фестивалю юних інспекторів дорожнього руху

І місце у велоестафеті

2

Районний етап змагань екологічних агітбригад

ІІ місце

3

Районний етап Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров'я»

ІІ місце (загальне)

 

4

Районний етап Всеукраїнського фестивалю дружин юних пожежних

ІІІ місце (загальне)

 

Одним  з  важливих інформаційних ресурсів є шкільна бібліотека.

Для того, щоб бібліотека відповідала статусу інформаційно–освітнього  і культурного центру школи, створені відповідні умови - бібліотека оснасщена  сучасною технікою, комп’ютерами з підключенням до мережі інтернет,

створені   умови для самостійної роботи  школярів та вчителів.

Постійно поповнюється фонд  довідкової, художньої, методичної  літератури. Стабільним  є фонд підручників 1-3, 5-6, 8-11 класів. Проте проблема є з підручниками 4 та 7 класів, що працюють  за новою програмою. Це проблема не локальна, не конкретно нашої школи, це глобальна проблема на рівні країни через певну економічну  ситуацію.

В цьому навчальному році школа отримала підручники для учнів 4 та 7 класів лише у січні 2016 року й  забезпеченість підручниками  складає лише 50%.

4 класи

По школі 103 учня – отримано 60 примірників

7 класи ­

По школі 75 учня – отримано 44 примірників.

Сподіваємося на виправлення ситуації у новому навчальному році.

У навчальному закладі створені всі умови для успішної реалізації завдань сучасної освіти через соціальне партнерство.

Педагогічний колектив тісно співпрацює із ДНЗ №75, 142, 67, цінує партнерські стосунки з  цими навчальними закладами, на базі яких щороку проводиться комплекс сумісних дій з підготовки дітей 5-річного віку до першого класу.

  З метою проведення роз’яснювальної та профілактичної роботи з правового виховання та попередження правопорушень школа співпрацює з кримінальною міліцією у справах дітей, службою у справах дітей адміністрації Інгульського району.

  З метою розвитку творчих здібностей учнів, організації дозвілля учнів співпрацюємо із будинком дитячої та юнацької творчості  «Космос», із міською станцією юних техніків, дитячою бібліотекою №8.

  З метою вивчення історії та культури рідного краю співпрацюємо із музеями міста.

У закладі у системі проводиться робота щодо забезпечення соціальної підтримки дітей пільгових категорій. Створено відповідний банк даних.

80 % дітей пільгового контингенту залучені до роботи в бескоштовних гуртках, спортивних секціях. Традиційно на початку навчального року проводиться місячник «Увага, діти на дорозі», „Місячник охорони дитинства”, проводиться акція „Милосердя”, „Наша школа рідний дім».

Соціальна підтримка дітей пільгової категорії проводиться згідно з діючим законодавством.

В школі обладнано медичний кабінет  відповідно до  нормативних вимог. За рахунок бюджетних та батьківських коштів школа своєчасно забезпечується необхідними медикаментами для надання першої медичної допомоги. Вся документація учнів та санітарні книжки  працівників  ведуться у відповідності з нормативними документами.

Учні та працівники школи планово проходять поглиблений медичний огляд. Щорічно питання про результати медичного огляду розглядаються на нарадах при директорі.

В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів.

З учнями вивчаються правила дорожнього руху. Щомісячно класні керівники проводять бесіди з протипожежної безпеки, правил поведінки на водоймищах та техніки безпеки під час проведення уроків та позаурочних заходів.

Важливими учасниками виховного процесу є батьківська громадськість.

Домінуючим лідером серед  перевірених часом форм роботи були  і є  батьківські збори та  діяльність батьківського  комітету.

Співпраця батьківської громадськості та педагогічного колективу вказує на зростання ролі батьківського комітету в житті школи.

Налагоджені партнерські стосунки між  вчителями та батьками  на основі довіри,  взаємодопомоги, творчої  взаємодії.

Батьківською радою закладу  ведеться  робота по благоустрою території та приміщень школи, надання  допомоги в організації ремонту, проведенні загальношкільних масових заходів. Активізувалась робота батьківських комітетів класних  колективів.

Щороку  раз на чверть  проводиться  аналіз та звіт поповнення матеріальної бази школи за бюджетні та спонсорські кошти.

Від імені всього колективу закладу  низький уклін всім небайдужим до справ життєдіяльності нашої школи. Тож, не збідніє  та рука, що дає.

Важливим  акцентом у роботі закладу є відкритість й прозорість школи.

Прозорість шкільної інформації

Школа має свій сайт

Класні батьківські збори проводяться 4 рази на рік.

Загальношкільні батьківські конференції  – 2 рази на рік.

Засідання Ради школи та загальношкільного батьківського комітету  проводяться 4 рази на рік  відповідно до планування.

Рада  учнівського самоврядування -  щотижня.

Отже, виходячи з  аналізу роботи школи  за минулий рік,  визначені головні  завдання закладу на 2016-2017 н.р.:

  • Забезпечення безперебійного навчально-виховного процесу  в школі та охоплення всіх дітей шкільного віку навчанням
  • Підвищення результативності участі в предметних олімпіадах і конкурсі МАН
  • Підтримка і педагогічний супровід відмінників та дітей з особливими здібностями та потребами.      
  • Виховання в дітей любові до України, рідного міста, школи № 46
  • Запобігання правопорушень учнів, профілактична робота з правового виховання.
  • Поповнення матеріально-технічної бази школи.     

Як сказав Конфуцій, найпрекраснішим  на світі  є вигляд дитини, що впевнено йде по життєвій дорозі після того, як ви показали йому шлях...

Отже, шановні вчителі й батьки, нас об’єдную одна свята мета  -  виховання й навчання дитини.

Тож висловлює всім присутнім велику пошану й вдячність за порозуміння та  співпрацю, Вітаю із закінченням  ще одного навчального року й зичу всім міцного здоров’я,  гарного літнього відпочинку, миру та добробуту.

 

 

Категорія: Новини школи | Переглядів: 1514 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Корисні посилання
Календар
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Свята та події
Календарні свята та події. Спілкуємося українською
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Яку чарівну силу ви хотіли б мати?
Всього відповідей: 107
Форма входу